Ik heb een klacht

Heb je een klacht over Geelse Huisvesting?

Wij zetten ons dagelijks in om een optimale dienstverlening aan onze kandidaten en huurders te geven.

Heb je toch een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten. We bekijken samen waar het mis ging en zoeken naar een oplossing. Contacteer steeds eerst de dienst waarmee je een probleem ervaart. 

Ben je niet tevreden van de behandeling van de klacht door de dienst, kan je je klacht doorgeven aan de klachtenbehandelaar van Geelse Huisvesting:

  • An Lambrechts

  • info [at] geelsehuisvesting.be

  • T 014 58 01 55 (en kies 3)

Vermeld altijd je naam en adres. Probeer je klacht ook goed te omschrijven.
Anonieme of onduidelijke klachten kunnen wij niet als een klacht beschouwen. 

Ben je huurder? Dan kan je ook een klachtenformulier terugvinden in rubriek 10 van de Gele Kaft.

We sturen je binnen de tien dagen een ontvangstbevestiging. Je krijgt je antwoord maximaal 45 dagen nadat je van ons een ontvangstbevestiging ontving.

Ombudsdienst

Ben je niet tevreden met de oplossing die wij jou bieden, nadat je de klacht bij ons indiende? Dan kan je terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst.

De Vlaamse Ombudsdienst zal pas in actie treden als je eerst de nodige stappen ondernam om jouw klacht met ons zelf te bespreken.

Je bereikt hen:

  • per post op: Vlaamse Ombudsdienst, Vlaamse ombudsman, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel
  • via e-mail: klachten [at] vlaamseombudsdienst.be
  • via telefoon op het gratis nummer 1700
  • via het online klachtenformulier